Butik o powierzchni 150 metrów kwadratowych został zaprojektowany tak, aby zapewnić klientom wyjątkowe i wciągające doświadczenie zakupowe. Minimalistyczny, elegancki design cechuje się czystymi liniami i silnym efektem wizualnym, łącząc nowoczesne elementy z detalami, które nawiązują do bogatego dziedzictwa marki, której siedziba mieści się w regionie Le Marche we Włoszech. Przykładem jest powtarzający się motyw Tangramu w systemach oświetleniowych. Kultowe kolory Santoni – pomarańczowy i jasnoniebieski – tworzą wyrafinowaną i przyjazną atmosferę, przypominając o tradycyjnej technice ręcznego malowania obuwia, z której słynie marka.
W nowo otwartym butiku Santoni Warsaw można znaleźć szeroki wybór kolekcji męskich i damskich, w tym najnowszą kolekcję Jesień-Zima 2024. Ponadto, dzięki usługom Made to Order i Made to Measure, klienci mają okazję w pełni zanurzyć się w kulturze rzemiosła, aktywnie uczestnicząc w procesie tworzenia wymarzonego obuwia – od wyboru kształtu, przez materiał, aż po kolor. Obuwie zaprojektowane przez klienta zostanie następnie wykonane przez doświadczonych rzemieślników Santoni.
Otwarcie butiku w Warszawie to kolejny krok w realizacji międzynarodowej strategii rozwoju marki Santoni oraz potwierdzenie jej zaangażowania w promowanie włoskiego luksusowego rzemiosła na rynkach światowych.