Sord to więcej niż marka kosmetyków – to ruch, który zmienia podejście do męskiej pielęgnacji, łamie tabu i zachęca mężczyzn do dbania o siebie na wielu poziomach. Nasza misja to zmiana podejścia do męskiej pielęgnacji. Chcemy edukować i zachęcać mężczyzn do tworzenia codziennych rutyn, które poprawią ich samopoczucie i wygląd. „Play The Long Game” to nasze motto, które odzwierciedla filozofię marki – świadome dbanie o siebie jako inwestycja na przyszłość.




Redefiniowanie Męskiej Pielęgnacji
Sord powstał z myślą o mężczyznach, którzy chcą, aby dbanie o siebie było integralną częścią ich życia. Nasze produkty wyróżniają się wysokimi standardami, a ich ceny są adekwatne do oferowanej jakości, zapewniając mężczyznom to, czego naprawdę potrzebują. Wyróżnia nas nie tylko skuteczność, ale także składy dopasowane do męskich oczekiwań – lekkie kremy, które się nie kleją, drzewne zapachy, a także poręczne opakowania idealne do aktywnego stylu życia.
Trend na Świecie
Męska pielęgnacja i wzrost zainteresowania tym tematem to globalny trend który znajduje odzwierciedlenie w nowych markach dedykowanych męskiemu odbiorcy zakładanych przez osobowości świata muzyki i filmu. Wśród nich znajduje się lifestylowa marka “Twentynine Palms” założona przez aktora i muzyka Jareda Leto, popularna marka “Humanrace” Pharrela Williams-a, czy linia do pielęgnacji skory “Le Domaine” założona przez Brada Pitta. SORD wpisuje się w ten światowy trend, oferując produkty, które spełniają najwyższe standardy, odpowiadając na rzeczywiste potrzeby mężczyzn.


Misja Sord
„Naszą misją jest zmiana podejścia do męskiej rutyny pielęgnacyjnej. Dbanie o siebie to szerokie pojęcie, obejmujące szereg codziennych czynności, dzięki którym czujemy się i wyglądamy lepiej. Dzięki naszym produktom, stworzonym z myślą o współczesnym mężczyźnie, chcemy zaopiekować się tematem, który często jest pomijany czy wręcz bagatelizowany. Powiedzmy to głośno – męska skóra, jak każda inna, wymaga troski i zaopiekowania. Codzienna dawka ulubionego kremu czy żelu do twarzy to minimum, które możemy i powinniśmy zrobić dla siebie”.
Marka Sord dostępna jest na stronie www.sordlabs.com. Dołącz do nas i “Play The Long Game”!