URODA /
2024-07-08
Play the Long Way – tym hasłem marka Sord zachęca do przyłączenia się do tworzonej społeczności skupionej wokół męskiej pielęgnacji twarzy i ciała. Ten nowy na rynku polski brand redefiniuje podejście do dbania o kondycję skóry i zachęca do stawiania sobie długoterminowych celów, nie tylko w tej dziedzinie.

Play The Long Game

Play the Long Way – tym hasłem marka Sord zachęca do przyłączenia się do tworzonej społeczności skupionej wokół męskiej pielęgnacji twarzy i ciała. Ten nowy na rynku polski brand redefiniuje podejście do dbania o kondycję skóry i zachęca do stawiania sobie długoterminowych celów, nie tylko w tej dziedzinie.

Sord to więcej niż marka kosmetyków – to ruch, który zmienia podejście do męskiej pielęgnacji, łamie tabu i zachęca mężczyzn do dbania o siebie na wielu poziomach. Nasza misja to zmiana podejścia do męskiej pielęgnacji. Chcemy edukować i zachęcać mężczyzn do tworzenia codziennych rutyn, które poprawią ich samopoczucie i wygląd. „Play The Long Game” to nasze motto, które odzwierciedla filozofię marki – świadome dbanie o siebie jako inwestycja na przyszłość.

Redefiniowanie Męskiej Pielęgnacji

Sord powstał z myślą o mężczyznach, którzy chcą, aby dbanie o siebie było integralną częścią ich życia. Nasze produkty wyróżniają się wysokimi standardami, a ich ceny są adekwatne do oferowanej jakości, zapewniając mężczyznom to, czego naprawdę potrzebują. Wyróżnia nas nie tylko skuteczność, ale także składy dopasowane do męskich oczekiwań – lekkie kremy, które się nie kleją, drzewne zapachy, a także poręczne opakowania idealne do aktywnego stylu życia.

Trend na Świecie

Męska pielęgnacja i wzrost zainteresowania tym tematem to globalny trend który znajduje odzwierciedlenie w nowych markach dedykowanych męskiemu odbiorcy zakładanych przez osobowości świata muzyki i filmu. Wśród nich znajduje się lifestylowa marka “Twentynine Palms” założona przez aktora i muzyka Jareda Leto, popularna marka “Humanrace” Pharrela Williams-a, czy linia do pielęgnacji skory “Le Domaine” założona przez Brada Pitta. SORD wpisuje się w ten światowy trend, oferując produkty, które spełniają najwyższe standardy, odpowiadając na rzeczywiste potrzeby mężczyzn.

Misja Sord

„Naszą misją jest zmiana podejścia do męskiej rutyny pielęgnacyjnej. Dbanie o siebie to szerokie pojęcie, obejmujące szereg codziennych czynności, dzięki którym czujemy się i wyglądamy lepiej. Dzięki naszym produktom, stworzonym z myślą o współczesnym mężczyźnie, chcemy zaopiekować się tematem, który często jest pomijany czy wręcz bagatelizowany. Powiedzmy to głośno – męska skóra, jak każda inna, wymaga troski i zaopiekowania. Codzienna dawka ulubionego kremu czy żelu do twarzy to minimum, które możemy i powinniśmy zrobić dla siebie”.

Marka Sord dostępna jest na stronie www.sordlabs.com. Dołącz do nas i “Play The Long Game”!

URODA /
2024-07-08
Zdjęcia: sordlabs.com
Materiał opracowany przy użyciu AI oraz zespołu redakcyjnego MALEMAG.
ZASTRZEŻENIE: Dokładamy wszelkich starań, aby zawsze podać prawidłowe źródło każdego obrazu, który używamy.
Jeśli uważasz, że podane źródło może być nieprawidłowe, skontaktuj się z nami pod adresem redakcja@malemag.pl
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Zapisz się do newslettera

Dołącz do społeczności MALEMAG. Zostań częścią pierwszego męskiego community, gdzie wymieniamy się wiedzą, doświadczeniami i inspiracjami!